Japonların ambalaja gösterdikleri özen , udon(noodle) paketinden belli olmaktadır. Çantanın görselleri, sap udon gibi gözükecek şekilde yapılmıştır. Karonun oluklu dokusu da udon hissini vermektedir. Paketlerin bir diğer özelliği logonun Japon kaligrafi sanatı (Shodou)’ndan esinlenerek yapılmış olmasıdır.
Kokeshi, geleneksel Japon tahta bebeklerinin adıdır. Kokeshi bebeklerinin kendisi de gelişip modern formlar kazanmıştır.Hiromi Hirakasa’nın 1994’te çizdiği ilk kibritler, 2000’de seri üretime geçirildi. Kibritler oldukça eğlenceli olsa da, tasarımın aynı zamanda çocukları kışkırtıcı yanı olduğu söylenebilir.
Japonya deyince akla ilk gelen şeylerden biri suşidir. Bu tasarımın öne çıkan özelliği çorabın suşi deseni değildir; ambalajın kendisinin çorap olması ve çorap gibi günlük bir giyeceğin Japonyayı yansıtan bir nesneye çevrilmesidir. Origaminin ve sunumun Japon kültüründe tuttuğu yeri burada da görmek mümkündür.